03:27 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محصول جدید

محصول جدید ایران‌خودرو با نام " تارا " رونمایی شد / برنامه تولید انبوه از بهمن
نماد برتر- شرکت ایران خودرو از رونمایی محصول جدید با نام "تارا" توسط وزیر صنعت و تولید انبوه طی دو ماه آینده خبر داد.
سپیدار آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی معرفی شد / برنامه های آتی و جذابیت ها
نماد برتر- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی از برنامه های آتی و جذابیت های سرمایه گذاری خبر دادند.
تولید انبوه شاهین آغاز شد / زمان عرضه کراس اوور جدید به بازار
نماد برتر- مدیرعامل سایپا از آغاز تولید انبوه محصول جدید شاهین و عرضه کراس‌اوور پلتفرم SP۱۰۰ در نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: همزمان خودروهای ثبت نامی را در زمان مقرر تحویل خواهیم داد.
سایپا با توضیح درباره نرخ ارز، برنامه تولید ، محصول جدید و ... آماده بازگشت شد
نماد برتر- سایپا درباره ظرفیت محصول شاهین، برنامه تولید ۴ ماه پایانی سال، نرخ ارز وارداتی، متوسط ارزبری هر خودرو، رونمایی از محصول جدید و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.
ذوب آهن با تولید محصول جدید در میان چهار شرکت جهان قرار گرفت
نماد برتر- شرکت ذوب آهن در راستای بومی سازی و تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو با تولید انبوه ریل زبانه سوزن به جمع چهار تولید کننده در جهان پیوست .
محصول جدید سایپا امن‌ترین خودرو ملی شد / یک گام برای مجوز فروش در اروپا
نماد برتر- محصول جدید سایپا با آزمایش موفق R۹۵ استاندارد ECE که یکی از ۶ جزء اصلی اخذ مجوز فروش در اتحادیه اروپا است ، ایمن ترین خودروی ملی شناخته شد.
نسل جدید پیام رسان اندروید آماده عرضه شد
نماد برتر- گوگل در یک سال و نیم گذشته در حال طراحی نسل جدید پیام رسان برای کاربران آندروید بوده تا جایگزین سرویس پیام متنی غیرمطمئن و قدیمی شود و سرانجام محصول جدید را آماده عرضه کرده است.
ارسال استوری در توییتر برای همه کاربران فعال شد
نماد برتر- شرکت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد عکسها و ویدیوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.
صرفه‌جویی ۲۷ میلیون دلاری با تولید دو محصول جدید پتروشیمی
نماد برتر- صنعت پتروشیمی با تولید دو محصول موجب متنوع‌سازی سبد تولید، افزایش تاب‌آوری در بازار، خودکفایی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و صرفه‌جویی ۲۷ میلیون دلاری شد.
کراس اوور جدید سایپا سال ۱۴۰۰ وارد بازار می‌شود/ نامگذاری فرهنگستان فارسی
نماد برتر- کراس اوور جدید سایپا سال ۱۴۰۰ وارد بازار می‌شود/ نامگذاری فرهنگستان فارسی
وعده افزایش تولیدات سایپا و تداوم طرح های فروش فوق‌العاده
نماد برتر- قائم مقام مدیرعامل سایپا با اشاره به دو رسالت بزرگ به افزایش تولیدات، تداوم طرح های فروش فوق‌العاده و پیش فروش و فرصت ۱۲۰ ساعته تکمیل وجه برندگان وعده داد.
عملکرد ۶ ماهه هلدینگ تیپیکو و زیرمجموعه ها /عرضه دو دارو کرونایی
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ دارویی تیپیکو با اشاره به عملکرد زیرمجموعه ها در نیمه نخست سال از تولید و عرضه دو دارو موثر بر ویروس کرونا توسط سه شرکت تابعه و برای نخستین بار خبر داد.
راه اندازی ۱۰ شرکت سهامی عام‌پروژه
نماد برتر- معاون وزیر صمت با بیان اینکه توسعه تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۰ شرکت سهامی عام‌پروژه راه اندازی می‌شود.
فروش محصول جدید کرمان موتور با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی
نماد برتر- شرکت کرمان موتور از فروش پیکاپ جدید مجهز به سامانه هوشمند و با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی طی دو ماه آینده خبر داد.
 تولید خودروی برقی تا ۱۸ ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: طراحی برخی از اجزای پلتفرم ملی خودرو به صورت زیربنایی و با اتکا به دانش بومی در دستور کار جتکو قرار دارد، متناسب ترین خودروهای روز جهانی را برای این منظور به عنوان الگو در نظر گرفته‌ایم و درصدد هستیم تا طراحی‌های خود را براساس نیاز بازار و مشتریان ایرانی، باز طراحی و نه کپی‌کاری کنیم.